EGYPTEN!!!!!!!

Halv tre går bilen och innan dess borde jag allafall sova någon timme. annars kan ni säga hej till zombiesofia. känner att generna redan är påväg, träningsverken gör att gångstilen redan är på plats.
Ha det bra här hemma alla som nu läser denna fantastiska blogg!

apropå idag så var det faktiskt en ganska skön dag i skolan, däremot blev bussfärden hem mindre skön. eller själva färden var bra. men jag kan säga så mycket som att jag aldrig mer ska åka bergabuss. och jag tänker aldrig mer sitta på ica och vänta i en timme och en kvart (I ÅRSUNDA) för att busschaufförer är så gott som tom i huvet.
men man ska väl inte klaga antar jag. det blir inte världen bättre av och jag hade ju en mysig pojke att fördriva tiden med(ludd).
på nästa buss satt en speciell person, nämligen erika wahlén. hon var saknad!
 
 nyss skjutsade vi snyggingen här brevid till
david, han kommer sakna mig så mycket. och jo jag kommer väl sakna honom med!

Kommentarer
Postat av: Fredde

saknar dig älskling<3

2009-01-25 @ 00:10:02
Postat av: erkan duvet

hörrö ditt gullhuvud. jag saknar dig här hemma, hoppas du har det bra och är inte allt för brun;);)

2009-01-26 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0