fucking cold weather

nu ska jag snart i kylan, vad är det för grader? 12 minus och jag fryser inomhus. mamma och pappa är inte hemma så jag måste helt enkelt ta en iskall promenad fram. mössa vantar och långkalsonger ska på. anna ska möta mig, det är bra för med sällskap blir det lite varmare. sen ska vi lyssna på sofia och amanda. och senare? ja har ingen aning.
ikväll sover förhoppningsvis mysludde här, kanon.



vi hade prov idag, teknikmänniskasamhälle. skolan värdelösaste ämne nästan. jag svarade på alla frågor förutom en om kärnkraft. jag hade ingen aning om vad kärnkraft är. jag är nog ganska oinsatt i världen. nu vet jag lite(LITE) om det så om någon frågar kan jag låtsas vara smart.

jag borde nog läsa tidningar mer. alltså inte klick utan smarta tidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0