do i know you?

vårat nya schema är ganska bra. kan man tycka. kunde vart värre, MYCKET värre. så alltså är det inte så illa.

nu har jag äntligen lagt in musik på min mobil som jag fick i julklapp. en månad för att lägga in musik. vissa är inte särskilt snabba av sig.
nu ska jag alltså bli en sån där som sitter med lurarna i öronen på bussen och låtsas sova. men egentligen lyssnar jag på min bra'a musik. känner mig lite cool nu.
hade det inte varit för detta:
22-19 är like med 3. tisdag, onsdag, torsdag. nolltvåtrettio(02.30) går bilen mot varmare breddgrader.
..så hade jag nog aldrig lagt in musiken. jag tycker det är ganska jobbigt.



kom hem två, matte. att göra nummer ett.
halv sju, fortfarande inte börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0