here i stand

jag såg en liten flicka idag som hade overallen fram och bak. sen hade hon upp huvan så hon inte kunde se något. "ja ni hade mycket skumt för er när ni var små" sa pappa. jo man hade väl det. nog minna man lite tokigt man har gjort i sina dagar, men jag kommer tråkigt nog inte skriva något som ni med era nyfikna ögon kan läsa.
jag gick i skolan idag och sen slutade jag tjugo över ett. då plockade pappa upp mig och vi begav oss mot valbo och gävle. jag bytte mina linnen mot en större storlek och sen plockade vi upp freddan som nu sitter här brevid mig och snackar med enligt han några häftiga snubbar på csm och dom säger tydligen bra saker så han sitter och ler lite.
vi har nyss ätit semla. eller ätit och ätit. jag skrapade bort mandelmassan som är ungefär lika med som råttgift och sen satt jag ihop den igen. och så åt jag locket. jag gillar nog inte semlor så mycket ändå. eller jo mormors för då får man glass och en massa florsocker uppepå. eller är de vaniljsocker man har? nygräddade brukar dom vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0