jag har tråkigt, jag ska sova, skolan börjar imorgon.

jag kommer från: FÄRNBO
jag sover: när jag inte är vaken, oftast på natten!
jag är: sofia
om sex månader: har ett halvår gått.
blir jag glad utav: mina vänner och fredrik
blir förbannad på: inte förbannad men irriterad blir jag på mycket
gröna eller Röda Äpplen: bror på
vem ringer du när du är arg/ledsen: blir nog en vän
gillar du golf? minigolf på wii
vad skulle du behöva nu?: sova
senast film du såg? australia med älskling
vad stör du dig på just nu? att skolan börjar imorn
vilken tid gick du upp idag? 10.03 stog klockan på
ätit frukost idag, så fall vad? limpa med smör
har du sovit i din egen säng inatt? nej i freddans
har någon sovit i din säng? ja jag har ju sovit där flera gånger
vad såg du senast på tv? topmodel
har du strumpor på dig just nu? nej
hur svarar du i telefonen? helgen, utomlands
använder du smink? vem gör inte det ibland
vad använder du för smink? bror på.
är du ensam nu? ja i mitt rum, men annars är mamma och linnea hemma
vad ska du göra ikväll? sova!
vad ska du göra imorgon? skola och ludde
vad ska du inte göra imorgon? jag ska inte försova mig!
vad är du bäst på just nu? jadu
vill du bli när du blir stor? mycket
vart vill du bo när du blir stor? överallt
håller du dig till nån speciell kost? det som är gott
har du rymt hemifrån?  nej
exakt hur mycket gillar du att bada i havet? om det är blått gillas det
är de okej att gråta? ja
när grät du senast? detni
prata eller vara tyst? varför prata när jag är ensam?
vilken årstid tycker du bäst om? sommar och vinter (när det är snö)
laddar du hem musik/film från Internet? händer
vad skulle du göra om du vann en miljon? mycket
vad är de bästa med julafton? julgranen, helt ärligt? julklapparna
tänker du mycket på ditt utseende? jag ljuger om jag säger nej
är du skyldig någon pengar? ja erik
bär du glasögon/linser? nepp
tycker du att de är viktigt att ha märkeskläder? nej men någongång kan det vara kul
hur många gånger har du fuskat i ett prov? någon gång
har du piercing? öronen
vilka är de viktigaste personerna i ditt liv? många
vad slösar du mest pengar på? onödigt, ja kläder
vill du gifta dig? ja, absolut
låser du toa dörren även om du är ensam hemma? nej
solar du ofta? ibland
vad har du för klädstil? min
är du flygrädd? det är bara kul
vad dricker du helst när du är törstig? vatten, juice
vilken är din favoritglass? bror på vad jag är sugen på
vilket kaffe sörplar du mest? inget alls
vad har du för personlighet? fråga dom som vet
har du vart deprimerad? tror jag inte,
tycker du om sushi? kan jag inte påstå
vad äter du helst när du ser på film? chips
lever dina föräldrar tillsammans?  ja
skulle du vilja träna någon slags kampsport? nej
har du tandläkarskräck? kan jag inte påstå
vad heter du i mellan namn? eva
är du morgon eller kvällsmänniska? mitt på dagen
var är du född? gävle BB
vilken hårfärg har du naturligt? blont?
biter du på naglarna? händer..
är du beroende av något? pengar är välbehövligt
hur ofta motionerar du? alldeles för sällan just nu

Kommentarer
Postat av: isabelle

visst var det du som undrade?(;

grejerna kommer från MQ&Åhlens.

2009-01-07 @ 17:30:08
URL: http://isble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0