snurrar.

igår glömde jag min engelska bok i skolan som jag trodde att jag hade hemma men som inte fanns hemma och som jag naturligtvis skulle ha läst 110 sidor i till på fredag plus tms. allt har jag inlåst i mitt skåp. ingen blir riktigt som jag tänkt för när jag ska ta och öppna mitt skåp så finns inga nycklar i min ficka och ingen malin i skolan. där inne i hennes skåp finns ju självklart mina extra nycklar. malin är sjuk men det är tur att vissa människor är snälla så maja ska ta med malins nycklar hit så jag få mina nycklar. woho. ett litet pris för att dom räddade min dag från att bli alldeles för rolig om jag inte hade kommit åt mina böcker. men ändå tur så att jag kan göra det jag måste. man kan se det på två vis. ett roligt och ett mindre roligt.

jag kan bara inte komma på vart jag har lagt mina hemmanycklar med skåpnyckeln?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0