heart attack

jag gjorde ett bra byte med papps idag. jag plockade av kulorna från granen och han åkte och köpte hamburgare till mig, burgaren satt mer än fint i magen och jag kände mig bättre ett litet tag. men nu börjar huvudet bulta igen. och halsen, jo jag msåte nog leta på mina strepsils snart..

jag har sveriges fetaste program installerat på datorn nu, jag säger det bara.. resten är hemligt.

frågan är nu bara vad jag ska ta mig till, ingen är inne på msn. längre. eller jo freddan men han har inte svarat på flera år. undra vad han håller hus. eller nu svarade han, woho.
kanske ska jag ta och bära in lite glas till diskmaskinen(har ju några stycken här på bordet), mamma kommer hem snart så det är väl bäst antar jag. benen kliar, ja nått måste jag göra även om huvet mår bäst att att sitta still här i soffan och glo på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0