han tog av sig sin kavaj..

tro det eller ej men trots att jag inte alls gillat firefox så börjar jag numera gilla det istället för explorer. vet inte riktigt varför, kan kanske bero på att jag har levt med den andra hela mitt liv ungefär(eller den kanske inte har funnits så länge?). lite förändring behövs. 
och ludde, du säger ingenting om det..

idag har jag äntligen hämtat ut mina prispengar från fotbollstipset. inte mer än en halvår sent? katching, 150 kronor extra i plånboken. och så har jag städat idag, tjänat lite pengar. känns som en bra dag det här ändå om man inte tänker på att det är skola imorgon.


Kommentarer
Postat av: erkan

hahaha tss, det där var tider det

vad har du hittat den där bilden i för gömma kan man ju undra!;)



ps. härlig information där om internet sofia, ;) ds.

2009-01-11 @ 19:19:41
Postat av: erkan duvet

hahaha tss, gamla goda tider det där

och vart du hitta den där bilden i för gömmer kan man ju undra;)



ps. härlig information om internet där sofia, ;) ds.

2009-01-11 @ 19:22:39
Postat av: sofia

har mina hemliga ställen gullrumpan:)

och vem vill itne veta vad jag gillar för webbläsare menar jag;) haha

2009-01-11 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0