STUDENTEN

Var på stundenten idag och det suger att jag har två år kvar.
men då borde väl ändå solen har lärt sig titta fram på rätt dag.
men grattis allihop och ja jag är avundsjuk!

Efter brummade vi mot valbo och IKEAmat, hjärta kotlettrad + småshopping lika med två linnen.
vi brummade vidare hem till david för smörgåstårta, kakor, bullar och sist daimtårta. om jag var mätt!
men när vi kom hem väntade tacos. gissa om ätit för en vecka idag, men gott var det!
killarna drog in till krogen och här hemma sitter erika och jag(erika sover) tur att hon inte får svänga på rumpan hela natten  än när hon somnar före halv ett.
men när alla blivit alkolister då är det vår tur.

Vi har varit på bio utan salong. popcornen hade vi och kryddan på.
På duken: the girl next door.
som om vi inte sett den förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0