night.

innebandy i horndal var vad jag sysslade med en stund på fredagskvällen. folk,folk, folk från hästbo och torsåker som jag inte sett tidigare. och några kända ansikten. kul var det i alla fall.
klockan ringde kvart över sex i morse och klockan åtta var det match på jernvallen. gick dock inte så bra. men tre mål fick vi in. direkt efter förlusten köpte jag nya skor och sen var jag hemma igen halv tolv. man hinner sjukt mycket på en förmiddag endå för hemma i sängen sov låg fortfarande ludde och snarkade.

nu är det robinson på och sen blir det fotboll här hemma. fredde och jag, det behövs. en asgod pizza gjorde jag tidigare och chokladbollar.



jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0