WOW

"RIIIING, PLIIING" lät klockan i morse och jag studsade upp som om det var vilken vardag som helst. gjorde en rostad macka som såg smarrig ut, men vid första tuggan åkte den i sopkorgen. var nog den äckligaste rostade mackan jag har smakat. gjorde en ny macka, ingen rostad denna gången.
internmatchen gick bra och jag var hemma redan tjugo i elva igen. då hade jag hela dagen framför mig med freddan, men inte har vi gjort något nu när klockan är halv fem. eller mat(nuudles and chicken).
folk är på match och hörde nyss att färnbo ligger under med 1-0.
snart ska vi baka mat och sen får vi se vad som händer när folket kommer hem. 
magen kurrar och sofiaspizza står högt på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0