FISKAR FIA

häromdagen såg jag årets första orm, jag hatar ormar, ni kan ju tänka er vad som kunde hänt om jag klampat på den!
jag vill inte veta.. anacondorna här i varva är inte att leka med.

idag fiskade jag för  första gången detta år och flera år bakåt. jag hatar fiske. tålamod och jag går inte ihop. men ett metspö tog jag med mig, på vägen hem hade jag dock en krok mindre.
men med rätt folk blir det ganska bra ändå.
vi vandrade genom vass som var högre än oss själva(!), genom leriga stigar fram och tillbaka.
men jag kom tvåa i fisketävlingen och jag är jävligt nöjd. utan att röra mask och fisken tycker jag att jag lyckades pretty good - mer än bra.
utskrattad blev jag, usch tur att jag har fredde. han är också ganska dum ibland.



inte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0