FRIDAYY

fredde ska på krogen, jag ska på fest. vi sluter förhoppningsvis ihop igen inatt. frågan är vad jag ska ha på mig. samma fråga som alltid frågas.

På idrotten idag körde vi brännboll, med frisbee, rugbyboll och slagträ med tennisboll. en ny blandning men var väl faktiskt ganska roligt ändå. skolan flöt på och jag är mer än trött på den just nu. sommarlov och resa ligger högt på min lista!
bara passet fixas så är det nog ganska en grön lampa anna!

och den här bruden är i stockholm och stylar håret med mor sin. hem kommer hon först imorgon kväll.


Kommentarer
Postat av: Anna

Whiihu! Nu ska vi bara hitta en bra resa ;D

2009-05-30 @ 12:29:20
Postat av: Anonym

haha fan vad läskig jag ser ut!! MEN NU ÄR JAG HEMMA :D och väntar på er ikväll ;D

2009-05-30 @ 19:03:29
Postat av: Anonym

:O :O :O VAD PRATAR OM FÖR RESA JAG INTE HÖRT NÅGOT OM???



erkanduuuveeeet =)

2009-05-30 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0