Great monday

idag hade jag som sagt yoga, men så mycket yoga blev det inte utan vi avbröts av brandlarmet som informerade oss om att det hade utbrutit brand i byggnaden varmat mer sirenljud. om det var på riktigt eller inte är jag är så säker på men dom sa senare att dom vädrade ut rök från källaren. men vi behövde aldrig utrymma byggnaden. knepigt det där hörru.

skolan flöt på och vips var den slut, hade faktiskt kunnat gå någon timme längre idag utan att märka det. nu har jag målat naglarna, hälsat på anna, kollat på hennes inköp från the united states och fått hem mina fina skor. gillar dom starkt!

snart åker jag mot sandviken och kryper ner brevid fredde inatt. matteprov klockan tolv imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0