Books on fire!

i fredags blev det idol och film hos erik. som om vi aldrig varit där förr menar jag? men jag gillar det. idag tog jag en promenad med en fredda som är ganska bra på att gnälla, vilket han gjorde mest hela vägen! sen har jag ätit mat hos mormor och morfar och skådat färnbos bibliotek brinna upp. det sista var väl ganska onödigt, nästan lite sorgligt och nu är det så gott som ingenting kvar av vårt lilla gulliga bibliotek, där man fick guldpengar från en kappsäck när man var liten och söt.
men nu har alla tanter och farbröder något att fundera och prata om en tid framöver. tror hela färnbo var ute på sena kvällen för att titta där ett tag.
godnatt säger jag och ska sova. två timmar till innan en inte allt för nykter fredde ramlar in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0