Det e fett

sitter och chillar i skolan. väntar på bussen som avgår om 20 minuter. då ska jag hem, göra av med min överskottsenergi på någe, vad det blir har jag inte klurat ut ännu. sen ska jag kikilura lite på desperate housewives. sinnesbra serie.

anna har gjort ett avtryck här. hon skriver att hon också vill ha köttbullar och kokt jopp. och det kan jag förstå för det är grymt smaskigt. kom också på att det faktiskt är lite tomt här hemma. men nu har hon ju varit borta någon vecka. och inte för långt tills hon tar planet hemåt igen. kuul!

Kommentarer
Postat av: Anna

Allting ar friterat har i staterna, sa jag langtar efter vanlig svensk HEMLAGAD mat. Alla ater ju ute hela tiden! Men jag saknar inte bara maten, alla er hemma ar ocksa saknade!!

2009-10-06 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0