Stockholmo

en trevlig resa blev det minsann. erika mamma jag och annika. jag körde oss till östervåla, buss till uppsala och sen tåg till självaste huvudstaden. blidde inte särskilt mycket shopping, timmarna gick fort men jag är nöjd. fick min skjorta som jag letat efter så länge minsann! men mycket från min fina lilla lista var dessvärre slut i min storlek och några skor var det så gott som omöjligt att finna om man inte har strl40 eller mer.
erika och jag traskade runt runt och runt innan vi tillslut bestämde oss för käk på pizza hut. galet gott kan ni nog gissa! och sen tog vi tunnelbanan mot götgatan 55 och highschoolmusical.
nog var den riktigt bra, men kanske för lite mindre pojkar och flickor. MEN långt ifrån klass med grease! spottade även en kändis där i publiken. inte var dag.
min ben är trött och lika är jag, så härmed säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0