sunday - ...soldag

erika börjar klaga på mitt bloggande. "du måste uppdatera och skriva om mig" säger hon i bilen på vägen hem från valbo som var något av en upplevelse kanske man kan påstå, både bilresan och själva valbo.
erika är inte som alla andra, hon är som en blandning av en hög person och allt annat, alltså något av en idiot. allt på samma gång.
ett tag hade jag kunnat kasta ut henne från bilen. men bara för att hon sjunger med i musiken och tror att det låter bra. kan man tycka om henne. ibland! så hon fick stanna ändå.

helgen har varit lugn och bra. en lördag med massor av fotboll. en liten match med färnbobrudarna mot gamlingarna. vårat gamla flicklag, det var roligt!
sollidens fotbollsdag fortsatte och det var både pojkmatcher, hamburgare, tennisbollar, herrmatch med vinst och godishjul som gjorde mig liiite fattigare, men jo det var kul!
klockan åtta samlades vi några stycken små fjun hemma hos erik, framför tvn. fotboll igen såklart, sverige-ungern och hur det gick är väl ingen nyhet.
peeeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0