Ta mig till havet

nu ni har jag slagit ner min rumpa för idag och här tänker jag sitta med halstabletter och inte röra mig mer än att hämta tårta.
en dag som denna har jag invigt mina nya converse som har dammat i garderoben sen i höstas när anna kom hem från andra sidan jorden. de satt fint ska ni veta när solstrålarna värme mina strumplösa fotknölar! 
efter skolan tog johanna med mig på tågresa mot gävle, det var då första gången jag åkte tågräls däremellan och väl där hittade vi lite smått i affärerna. sen drog hon och tjänade lite stålar och jag satte mig på bussen hem.

men nu ska jag sätta igång med en filmrecension om avatar som skulle vart klar innan lovet.


och här ser ni mig i sommar, fast utan tallbarret  i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0