Mitt i smeten

jag sitter här i Lyan med stor L och pluggar. Har varit här hela eftermiddagen och hunnit med att både sova, kolla på tv, bilder och uppdaterat mig på vad som finns i i garderoben, torkat bordet, pluggat fysik och nu svenska. om en halvtimme kommer ägaren hem och då kan jag tänka mig att det inte blir en lugn stund i stugan.

bossen ringde nyss och meddelade att det var bäst att jag diskat innan hon kom hem plus att det blir klyftpotäter och fläskfile till kvällsmat, det låter inte fel i mina öron och malin fixade disken innan hon stack så jag kan lungt fortsätta löka här framför datorn en stund till.

hejdå mina vänner

 
det är denna pudding jag snackar om.

Kommentarer
Postat av: puddingen

lök borde vara ditt förnamn! roligt inlägg dock, lärade erkänna det... fan!!



(du är rätt gullig ändå!)

2010-01-14 @ 21:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0